Frågor och svar

Nedan hittar du några vanliga frågor och svar av teknisk karaktär. Har du frågor som inte besvaras på denna sida, kontakta vår support så hjälper vi dig.

Kan jag ladda ner filmer?

På grund av upphovsrättsliga skäl kan du inte spara ner filmerna till din dator eller mobil.

Varför kan jag inte se filmerna eller annat innehåll på webbplatsen?

Vi har valt ett format på filmerna som ska passa de flesta datorer, mobiler och läsplattor. Därför kan några av våra användare behöva uppdatera sina webbläsare, här nedan hittar du länkar till de senaste versionerna av webbläsare:

Ladda ner Google Chrome (kostnadsfritt)
Ladda ner Firefox (kostnadsfritt)
Ladda ner Microsoft Edge (kostnadsfritt)

Varför buffrar / hackar i det uppspelningen av filmerna?

Buffringsproblem är ofta nätverksrelaterade. På Bredbandskollen.se kan du testa din uppkoppling. Vi rekommenderar att du når upp till minst 1.5Mbit/sek i hastighet för nedladdning i detta test. Ligger du under denna hastighet kan störningar förekomma. Ligger du under vår rekommenderade hastighet kan du testa att koppla från andra enheter som är anslutna till samma nätverk.