Frågor och svar

Nedan hittar du några vanliga frågor och svar. Har du frågor som inte besvaras på denna sida, kontakta vår supportavdelning så hjälper vi dig. Glöm inte skicka med din registreringskod.

Hur gör jag för att komma igång?

Först behöver du registrera ditt konto här på webbplatsen. För det behöver du en registreringskod som du får skickat till din e-postadress när du köpt kursen via SISU Idrottsböckers webbshop.

Efter att du registrerat dig skickar vi ett mail till den e-postadress du angav vid registreringen. Klicka på länken och fyll i namn och välj ett lösenord för att slutföra registreringen.

Logga sedan in med din e-postadress och ditt valda lösenord.

Jag har inte fått något bekräftelsemail

Om du inte har fått ett bekräftelsemail inom tio minuter efter att du registrerat dig, titta om skräppostfiltret av misstag placerat det i din skräpkorg. Eller om det placerats i mappen övrigt.

Vad gör jag om jag tappar bort registreringskoden till webbplatsen?

Registreringskoden är en engångskod och en form av värdehandling. Den följer med när du köper boken eller foldern som hör till webbplatsen. En registreringskod går inte att ersätta. Du använder koden när du registrerar dig och väljer då ett eget lösenord som kopplas till din e-post.

Har du glömt ditt lösenord?

Glömmer du ditt lösenord klickar du på länken ”Glömt lösenord?” och anger din e-postadress. Då skickas ett mejl till dig med instruktioner för hur du ändrar ditt lösenord.

Kan flera personer använda min registreringskod?

Registreringskoden är en engångskod och kan bara användas en gång. När du har registrerat dig använder du istället din e-postadress och det lösenord du valt för att logga in. Kontot är personligt och får inte användas av flera. Om du trots det lämnar ut dina inloggningsuppgifter loggas du ut om någon annan försöker logga in på ditt konto.

Kan jag ladda ner webbplatsens filmer och övningar till datorn eller mobilen?

På grund av upphovsrättsliga skäl kan du inte spara ner filmerna till din dator eller mobil.

Varför kan jag inte se filmerna eller annat innehåll på webbplatsen?

Vi har valt ett format på filmerna som ska passa de flesta nya datorer samt mobiler och läsplattor med iOS, android etc. Därför kan några av våra användare behöva uppdatera sina webbläsare, här nedan hittar du länkar till de senaste versioneerna av webbläsare

- Här kan du ladda ned Google Chrome (kostnadsfritt)
- Här kan du ladda ned Firefox (kostnadsfritt)
- Här kan du ladda ned Microsoft Edge (kostnadsfritt)

Varför buffrar / hackar i det uppspelningen av filmerna?

Buffringsproblem är ofta nätverksrelaterade.

På Bredbandskollen.se kan du testa din uppkoppling. Vi rekommenderar att du når upp till minst 1.5Mbit/sek i hastighet för nedladdning i detta test. Ligger du under denna hastighet kan störningar förekomma. Ligger du under vår rekommenderade hastighet kan du testa att koppla från andra enheter som är anslutna till samma nätverk.

Vill du läsa igenom de generella villkoren för webbplatsen igen?

Generella villkor för webbplatsen.

Ytterligare frågor?

Kontakta oss gärna, glöm inte att skicka med din registreringskod.